30 de jul. 2010

Magdalena superior. Via Simon

Aquesta ressenya la trobareu al bloc de l'Eduard

El dijous, amb el Jordi Martínez varem anar a fer una escalada de tarda als Gorros.
Li vaig proposar de ferla via del Simon que ell no recordava si ja l'havia fet, i de la que jo en tenia un bon record.
Aquesta vegada vaig fer de primer la segona tirada, i vaig deixar al Jordi les que jo ja havia fet de primer en l'anterior ocasió.
La primera tirada és fàcil i algú ha posat 2 plaquetes en els espits que abans no en tenien. Únicament queda per arreglar el primer de la tirada, a on encara cal portar una plaqueta recuperable.
La segona tirada és vertical i mantinguda en el V grau, amb algun pas força finet i amb els espits necessaris per pujar segur, tot i que en algun tram estan una mica allunyats entre ells i algun espit està molt vell.
La tercera tirada, que el Jordi va enllaçar amb la quarta, és la més difícil i te alguns passos molt finets ja que no t'acabes de refiar de la roca de la fissura. Jo la vaig passar més malament aquesta vegada que quan la vaig fer de primer. Si portes material, que no era el nostre cas, es pot posar alguna assegurança extra a la fissura.
La quarta tirada ja va per la placa i te molt bona roca.

El Jordi apropant-se a la R0.

Primers passos de la 1a tirada.

El Jordi a la R1. La segona tirada fa una gran diagonal a l'esquerra per anar a buscar la R2 que està a sobre dels arbres que hi ha entre la canal i la placa.

El Jordi superant els primers passos difícils de la 3a. tirada.

Un cop acabada la via i retornats al camí, vaig estar parlant a crits amb un escalador que estava obrint una nova via al Trencabarrals. Ja havia equipat la primera tirada i estava treballant en la segona.

Tot baixant ens varem trobar amb aquesta cabra escaladora.

1 comentari:

Gatsaule ha dit...

Ara entenc el què m'explicaves de per on va la via.... Em va fer gràcia de trobar-te el dimecres, i donar-te una petita sorpresa amb el cotxe!