17 de jul. 2011

La Codolosa. La via de les cabres,


Aquest diumenge anunciaven mal temps força generalitzat a partir del migdia ( i no va ser així) i per tant amb el Joan Prunera ens varem citar a Collbató per anar a fer aquesta via que ell no havia fet i que jo volia arreglar, fruit d'alguns comentaris de companys que l'havien escalat.
La via, tot i que és d'una dificultat baixa, tenia algun pas una mica exposat i per tant hi vaig afegir un parell de parabolts i un pont de roca, i vaig muntar una reunió per tal de dividir la segona tirada, que tenia 53m, en dues de 25 i 28 i evitar problemes als que van amb cordes de 50m.
Ara la sortida de la R1 està ben protegida i el 1r. bolt el trobem a 3m del terra i no a 6m com abans.

Esperò que això faci la via més agradable i segur que menys exposada.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Joan, feia falta aquesta intermitja, ja que jo la vaig fer i roçaben una mica les cordes,
Salut i a tibar
Miquel