30 de maig 2013

Els Graus. Via d'en Pitu.




Trobareu la ressenya al bloc de l'Eduard

Aquest dimecres havíem de pujar a escalar a Sant Benet, però el fort vent que hi bufava ens va fer canviar de plans, així que a darrera hora varem dirigir-nos a Collbató a cercar un lloc més arresarat.
Remenant les ressenyes que portava al cotxe en vaig trobar una d'aquesta via que feia 3 anys que vaig escalar amb l'Eduard i que podia quedar a sotavent.
La via no és una meravella però te alguns trams de bona roca que et fan gaudir de l'escalada. 
Pel que fa a la dificultat, jo vaig trobar que el pas d'entrar a la R.2 és prou estrany i més difícil del que marca la ressenya. La via està ben assegurada i podrem fer el descens amb 3 rapels amb una sola corda de 60m.
Al seu costat ( dreta) hi ha dues vies més d'una sola tirada que ens permetran complementar l'escalada.
Per arribar al peu de via, una corda fixa d'uns 20m ens facilitarà la pujada per la canal.

Escalada feta amb en Toni Gómez i amb la companyia del Joan Asín i el Joan Carles.

 El Toni escalant la 1a. tirada. Nosaltres sense adonar-nos-en vam començar la via uns metres més amunt del que marca la ressenya.

 El Toni a la R.1 i el Joan escalant la via del costat.

 A la bonica 3a tirada.

 4a. tirada. darrers metres de la via.

Escalant a la via del costat per aprofitar la tarda

1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Ep Joan! aquesta primavera ens fa anar de corcoll!! la del Pitu encara no l'he feta, deu ser de les poques que em falten per allà.