8 de maig 2014

Miranda de Sant Pere i Mirador de Sant Joan




Aquest dimecres pujàvem per primera vegada a sant Joan amb el funicular i les noves tarifes. 5,25 pels federats !!
La intenció era fer tres vies fàcils i ràpides i jo els hi vaig proposar que cadascú en fes una de primer de cordada, per així no fer canvis de corda. Jo vaig triar-me la més fàcil, " la gateta" una del Guillem que encara no havia fet, el Joan Asín de seguida va voler fer la més picant, la "directa JB" que fa un parell d'anys vaig obrir amb la col.laboració del Miquel, i al Toni li va quedar la NewYork 2012 que també te algun passet a on cal tibar.
Per arribar a la miranda de Sant Pere cal sortir de Sant Joan seguint les senyals blaves durant 5 minuts fins que, arribats a un collet, les deixem per anar a l'esquerra i continuar baixant/desgrimpant 3 minuts més
Les dues primeres estan de costat i per tant un cop feta la primera només cal tornar a baixar a peu de paret per fer la segona.
Per  fer la tercera via hem de recular, com si tornéssim a Sant Joan i arribats a un collet, cal seguir les senyals blaves fins que ja veiem la paret, deixarem les senyals i flanquejarem a peu de via

En definitiva una tarda d'escalada plaent, relaxada i ben aprofitada.

 Un servidor iniciant la via "La gateta"

 El Joan Asín superant els passos més difícils de la via "Directa JB".

 El Toni Gómez a la via New York 2012.

 El trio a la foto-cim, o com es diu ara, una "selfie" a distancia !!



1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Heu fet una bona revisió a la Miranda i mirador ! us ha faltat la dels Masó. Bona activitat per una tarda. Enhorabona.