Aquest dimecres pujo amb en Xavi Solà a Coll de Nargó a on ell feia molts anys que no hi escalava.
La idea que portàvem era fer la via "Le Grand Bavard" que ens havia recomanat en Ramon Rubió., però a l'arribar a peu de paret hi veiem una cordada preparant-se per fer-la. Així que fem canvi de plans. Fem la via "l Gran diedre", una via que continua per la tercera i quarta tirades de la vi l'Esperó dels Minairons. Aquesta tirada està equipada amb unes 10 xapes i te un parell de passos picants, especialment el d'entrada a la Reunió.
La següent tirada, ja pertany a la via dels Maneirons , i te un pas molt difícil.
La darrera únicament te difícil el pas de sortida de la reunió, la resta es fàcil i es fa per la cresta fins trobar la reunió.
Al nostre costat i pugen en Pau i la Isabel que fan la via Àfrica.
Fem un rapel de 60m justos fins al peu de la paret i ens posem a la via "El Jardí de les Mentides"
Aquesta via te tres tirades ben assegurades i en cadascuna hi trobarem passos de V+ que et fan escalar tibant fort.
Fem la R.3 en el mateix punt per on havíem rapelat i de nou arribem a peu de via amb el rapel de 60m.
Darrera nostra i pugen, amb molta solvencia i saltant-se la R.1, la cordada de Vic amb la Inés i la seva companya Txell.
Salut i a escalar.
En Xavi arribant a la R.1 de la via el gran diedre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada