Avui, amb en Pany hem acabat de sanejar aquesta via que ja feia setmanes que havíem equipat, però el mal temps i el fred ens va fer deixar estar la feina.
En Pany, com sempre, s'ha passat més de tres hores sanejant de pedres, terra, herbes i boixos la línia de la via i ara ja ha quedat per poder-la escalar amb seguretat.
La via pren el nom de 4 perquè la seva línia dibuixa aquest numero. Com que la segona tirada fa un llarg flanqueig ens caldrà portar cintes llargues per evitar el fregament de les cordes.
La via comença amb uns passos difícils per superar un desplom que podrem fer en A0 si no hi veiem el color.
La segona tirada fa un llarg flanqueig per anar a cercar la línia que ens portarà a la reunió de la cresta.
Amb 14 cintes en tindrem prou per fer la via.
El descens el podem fer resseguint la cresta i baixar per la canal equipada o rapelar per alguna de les vies de la zona.
Així doncs hem afegit una nova via en aquesta zona de la cara Est de la paret superior del Santuari de Corbera. La cinglera dels Esqueis.
Salut i a escalar




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada