9 d’oct. 2026

vies "Pensionistes i Imserso"

 


Avui he anat amb la Pilar Perales i en Miquel Garrell a la Codolosa a fer un parell de vies que ells no havien fet.

Hem començat pujant per la primera tirada de la via Multi-reincidents per despres fer un canvi de reunió i acabar fent les dues tirades de la via Pensionistes.

Un cop a la R.3 hem fet un rapel fins a la R.1 per pujar per la via Imserso i continuar amunt fent els primers metres de la tercera tirada de  "la via de les cabres" i acabar per la variant d'entrada a la 3a. reunió per la via Imserso.

Vaja, que hem fet un variat de tirades tot cercant la línia que més agradava al Miquel.

Les vies estan equipades i només cal portar 10 cintes exprés.

Un cop acabada l'escalada ho hem anat a celebrar al bar muntanya i, mes tard a casa del Xavi Martin, a on aquest l'hi ha fet un seguit de recomenacions a la Pilar per tal que treballi uns exercicis que li millorin el dolor dels genolls, i nosaltres a fer un café amb la Cristina.

Salut i a escalar.


                            Iniciem l'escalada per la primera tirada de la via Multi-reincidents

En Miquel fa un canvi de reunió fent el flanqueig del "pas de Mustafà" 😂😂😂😂




                    En Miquel sortint de la R.2 ajudat per la Pilar i fent un A0 !!!😂😂😂😂😂





                                                                 La cordada d'avui.

                                                Esmorzar amb xocolata i pastes !!!!


2 comentaris:

Pilichan ha dit...

Què més es pot demanar????? Gràcies a tots i en especial al meu couching

Pilichan ha dit...

El pas del Mustafà 😂😂😂😂😂😂