28 de febr. 2009

En btt cap a Castellgalí i St. Salvador

Avui m'he baixat un track del Wikiloc i l'he anat a seguir. Fins ara, quan havia intentat baixar-me un track, em trobava que únicament se'n carregava un tram i no sabia per què. El dimecres, la Teresa m'explicava que els GPS només accepten 500 punts per track i, com que normalment en tenen molts més, no es carreguen del tot. Cal doncs reduir el track a carregar a 500 punts, i problema resolt.
El resultat de la meva sortida, que és una mica diferent de la ruta que seguia, el podeu trobar al Wikiloc
Un cop feta la volta, el gps em donava una distancia recorreguda de 41,90 km i un desnivell acumulat de 912 m.
És una ruta que passa per indrets molt bonics, alguna trialera, travessa zones habitades per carrers asfaltats i te alguna pujada força dura.
Em sembla que, per fer-la més progressiva, seria millor fer-la al in reves. Això evitaria la pujada de Castellgalí, que és molt llarga i sostinguda, però alhora impediria fer algunes de les trialeres , ja que les trobaríem de pujada.
Sortint de Sant Salvador, m'he enfilat equivocadament per una pista de formigó que m'ha portat a una propietat privada. Per fer el camí correcte, cal seguir per la carretera asfaltada, i un cop passada per sota la nova carretera de Manresa a Igualada, a la rotonda que hi trobarem hi hem d'agafar un corriol que puja a un camp i que més endavant ens portarà a un camí.

Vista de Montserrat des de la pista que puja de Castellgalí
Les vinyes han arrelat de nou a la comarca del Bages
El poble de Salelles, famós pels seus vins.
La ciutat de Manresa, amb la Seu i la Santa Cova, vista des de la Torre de Sta. Catarina

1 comentari:

Joan Carles Reina ha dit...

M'ho podies haver dit, l'haguéssim fet junts. Jo conec el tram de Vacarisses i deu n'hi do, es pot fer a ritme però acabes cascadet.