29 de gen. 2011

Collbató, Sant Joan, Collbató

Avui la previsió del temps era dolenta i, com que no semblava possible escalar, amb La Neus hem sortit de casa per anar a caminar. Un cop a Collbató, ha resultat que el dia era esplendit i per tant la passejada ha estat preciosa.
Aquesta volta surt dels 417m, a l'alçada de l'aparcament que hi ha a la pista de la Vinya Nova/ Serrat del Muntaner i arriba als 1.036m d'altura de l'Ermita de Sant Joan, fent 9,5 Km i 665m de desnivell acumulat. Hem tornat al punt de sortida pel camí de les bateries.
Trobareu el track al Wikiloc.
Quan portem 3/4 d'hora caminat s'arriba al punt a on el camí es desdobla. A l'esquerra aniriem cap el cor de la Plantació i al mirador del camí de St. Jeroni. Nosaltres prenem el de la dreta que continua seguint les senyals blaves i que ens portarà a Sant Joan

Abans d'arribar a Sant Joan, es poden veure els cims de les agulles blancs de neu per la nevada d'aquesta nit.

L'Ermita de St. Joan, després d'1 h i mitja de pujada, aquí comença la baixada per tornar de nou al cotxe, en 1h i 1/4, tot anant a buscar el camí de les bateries.

Ep Joan, jo aquest dissabte tampoc he escalat, havia d'anar a dinar d'hora i he triat fer un tresc per l'Obac i ullar unes vies dels Masó per un altre dia, tot era entapissat de neu glaçada, pujar al oll de Tres creus de de l'Alziona del sal.lari ha estat divertit, com una pista de gel!

Gatsaule ha dit...

Aquesta volta està molt bé, però a mi m'agrada molt més si se segueix el camí principal que travessa la plantació i és més còmode de caminar.... Una bona opció per dies tontos!