12 de des. 2011

Agulles. via El Bacon del dàtil

Aquest dijous vaig anar amb en Joan Prunera a repetir la via que vaig obrir el mes passat per tal de veure si podia fer en lliure alguns passos de la primera tirada, però la veritat es que la vaig fer quasi tota en A0, això si amb passos molt llargs ja que quan la vaig equipar pujava al darrer graó de l'estrep.
Vam sanejar una mica més la roca ,i a part d'algun tram de V+, hauré d'esperar a que qui la faci en lliure em digui si els passos més verticals son de 6a o 6a+, ja que jo no tinc prou nivell per graduar-los correctament.

6 comentaris:

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Ben potent ha de ser aquest primer llarg Joan! l'haurem d'anar a provar, aquest temps hi toca el sol a peu de via?

Joan Baraldes ha dit...

Jaume, a la via hi tens sol de seguida, a peu de via potser tardi una mica més.

JAUME ORS ha dit...

... no pares JOan !!! Veig que vareu anar al Pic del Martell a fer la reserva. Tinc ganes de tornar-hi per aquest indret, sempre m´agradat. Una abraçada.

Anònim ha dit...

Hem anat avui. M'he confós. Em pensava que era la Jimmy Jazz al Pedestal del Martell (l'han resequipat). He tret tot el llarg. Pots posar-li 6c (més aviat durillo). Molt guapa!!!! Pro sobren els parabols de la segona tirada.... Hi ha burins i reunions per tot arreu.....

Venga! a tibarli!!

Anònim ha dit...

Hem anat a fer la via, un bon primer llarg, en el segon, els parabolts 4 i acaben desapareixen i trobem un cargol amb xapa casera res mes fins a una reunió amb espits i burins arrobellats, la tercera i trobem un bolt a uns quatre metres i res mes fins el cim.
No hi a cap reunió nova al segon llarg?
Per on va la via?
Ho pots aclarir?

Joan Baraldes ha dit...

Hola Anònim,
La segona tirada surt de la R.1 per anar clarament a la dreta i crec recordar que tenia 6 o 7 parabolts ( els deuen aver pispat)i una R.2 amb 2 parabolts a sota del mur a on hi heu trobat 1 parabolt, que és l'únic que vaig posar a la 3a. tirada ja que pel camí hi trobaves alguna expansió vella d'altres vies.

Salut i a tibar