Aquest dissabte, amb dos dels "Mòmies" de CE de Badalona, el Toni i el Jordi, vaig anar a la Pastereta a fer alguna via de les que tenia pendents.
Com que de bon matí encara feia fresca, varem dirigir-nos a la cara Est i vam començar per la bonica via " Vertic" que jo ja havia fet un parell de vegades però els companys encara no.
Aquesta via la varem fer enllaçant la 1a i 2a tirades per tal d'anar més ràpid.
A continuació vam fer la nova via del Joan Asín, la "Petit Four " que puja pel diedre que creua la via Pacho Idalgo.
Aquesta és una via molt interessant, amb una primera tirada molt maca en la que cal escalar entre assegurances, i una segona tirada molt potent en la que cal tibar fort i fer A0, si no tens el grau suficient per superar els metres inicials molt desplomats en lliure. Algun friend mitjà anirà bé per la part final de la tirada a on els bolts tornen a estar molt separats.
A continuació anem a la cara Oest a on ja hi toca el sol a fer la via Josep Nieto, però un aire molt fred fa que l'escalada de la tercera via de la jornada esdevingui, en certs moments, una mica desagradable tot i que la via és molt maca i recomanable.
Els primers metres de la via son força exposats, ja que cal evitar una caiguda abans de xapar el primer bolt. Un cop a la fissura que hi ha a sobre es pot col·locar un friend per assegurar -se abans de xapar el segon bolt. Aquí, quan vaig recuperar el Link Cam ( Omega) que hi havia posat el Toni, em vaig trobar que s'havia trencat un cable i em va quedar desmuntat a les mans ( no se si hauria aguantat una caiguda)

Atenció amb aquests friends tan pràctics i cars !!. Al Jordi, uns mesos abans també li havia passat el mateix, i per tant ja en son dos Link Cams coneguts als que se'ls hi trenca un cable dels que fan obrir les llebes.
Un trio de vies recomanables.
3 comentaris:
je je je...els linkams! si t'ensenyo com els tinc jo....crec que cap dels cables son els originals! els he anat restaurant tots! per sort sols son els tensors i com a molt et pot quedar en alguna fisura si es trenca...de totes maneres...si, mala qualitat i més si son com els meus que els cables anaven rematxats i no amb rosca!
Ei Joan! bona feina vau fer a la Pastereta. Renoi amb els Linkams!! con que són barats els aparatets.
Així que os va agradar la "Petit Four"?.
Publica un comentari a l'entrada