8 de set. 2011

Collbató. Via l'Avi Joan


Aquest dimecres, amb el Joan Asin i el Toni Gómez, varem anar a Collbató a fer aquesta via que en Joan Giraut ha obert recentment.
La via comença amb dues tirades molt fàcils, continua amb una 3a tirada amb uns passos difícils i macos. La quarta tirada torna a ser fàcil, i a la 5a i darrera tirada hi trobem uns primers metres molt finets, que jo opino que son de V+, i continua per una placa de V, vertical i molt maca, de roca extraordinària.
La via esta assegurada i només cal portar 10 cintes.
Accés a peu de via 10'. Descens 20'
En definitiva, és una manera divertida i ràpida de grimpar i escalar fins arribar al camí de les bateries.


Escalant la bonica 5a. tirada

3 comentaris:

blog del guillem ha dit...

Hola Joan B. sembla una bonica via de hivern ?
Pots dirme el grau maxim obligat ?
i si entra dintre de la filosofia del meu blog ?

Joan Baraldes ha dit...

Hola Guillem,
La via està ben assegurada i, tot i que no te tants bolts com les teves vies, crec que està en la mateixa línia de la teva filosofia, com el seu autor també afirma.
Jo diria que la dificultat obligada és de V grau.

Salut i a tibar

Mingo ha dit...

Joan en quina part de la Codolosa està? per la foto sembla a la zona de més a l'esquerra.
Guillem, de bon rotllo, però tans parabolts com amb les teves vies no crec que n'hagin masses. Ep que jo n'he fet unes quantes de teves quasi sempre en solitari,i cal dir que sempre vaig supertranquil.