5 de des. 2013

El Totxo de les Cabres

La ressenya de les vies que es pot trobar en un arbre al peu del totxo.


 L'aproximació la farem pujant pel camí del Fra Garí fins a l'alçada de les vies del primer pis. Passarem pel peu d'aquestes vies i anirem a creuar la via de l'Avi Joan i un corriol fitat ens portarà a baixar fins el totxo de les cabres per on també hi passa la via "els esperons del Fra Garí".

Aquest diumenge vaig fer una escapada ràpida a Collbató amb la meva filla Aina que darrerament està molt engrescada amb l'escalada i ja em comença a passar la ma per la cara....
Com que te molt poca vergonya i encara menys por, li vaig dir que fes ella de primera pensant que, com que les vies estaven ben equipades, no perillava de fer-se mal però si de fer alguna volada !!!
Tot i començar en fred, va fer les 2 vies de la dreta " La Cabra Montserratina" i "Los miercoles al sol" , dos 6a amb algun descans però sense tibar de cintes !!!
Quan jo vaig repetir-les vaig patir tant o més que ella ...... la joventut que puja aviat ens portarà a passejar !!

Al marxar del totxo vaig reconèixer a la Montserrat, la parella del Pere Joan Bosch, que estava a la R.3 de la via dels esperons del fra Garí i vam poder xerrar un moment.

 L'Aina a peu de les vies

 l'Aina apretant de valent a la via " La Cabra Montserratina"

El Pere-Joan i la Montserrat fent la via "Esperons del fra Garí" que puja al mateix totxo per la seva cara Sud.

 foto-cordada.
foto feta pel Pere-Joan

1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Aquesta raconada no la coneixia, pot ser una bona alternativa per aquests dies de fred. Be, be, l'Aina progressa, enhorabona Joan.