9 d’oct. 2023

Santuari de Corbera.

 


Avui he tronat a Corbera acompanyat de la Cris, una escaladora de Cerdanyola que m'ha ensenyat com es puja amb elegancia i sense tocar les cintes !!.

Com que ella no havia escalat mai en aquest indret hem començat per la cara Sud tot fent les vies "Escaladors Bucòlics" i "Bona Feina".

Com que el sol apretaba i ella volia més verticalitat, hem anat a la cara Est a cercar l'ombra.

Em començat per "la via a la Fresca", una tirada molt vertical però amb molt bones preses que et permeten progressar amb certa facilitat.

A continuació hem anat a fer la via de "la canal de l'arbre mort". La Cris ha iniciat la via i, després que jo fes la curta segona tirada, ella ha continuat per la desplomada tercera tirada amb un estil envejable i jo l'he seguit com bonament he pogut.

Al rapelar ens ha quedat enganxada la corda del rapel i m'he vist obligat a remontar les dues darreres tirades per resoldre el problema. El mosquetó del rapel xafava la corda i no la deixava baixar.

Una bona matinal amb molt bona companyia.