18 d’oct. 2010

Combinació de "Somnis"


Aquest divendres, aprofitant que encara hi ha prou llum per fer una escalada ràpida, vaig poder fer cordada amb el Mingo després de molts mesos de ser companys en els blocs.
Li vaig proposar una combinació de les vies somni de Primavera i somni de Tardor per intentar aprofitar els millors metres de cada via.

El pas difícil de la 1a. tirada de la via somni de tardor no ho és tant com sembla i en canvi, en els de la darrera tirada de la somni de Primavera,cal tibar de valen, o passar-ho en A0 com vaig fer jo en els primers metres.
( nosaltres vàrem fer la via en dues tirades més la caminada d'enllaç entre la R1 i la R2)

El Mingo a la 1a tirada de la Somnis de Tardor.

Fent la darrera tirada de la Somnis de Primavera.

Un cop acabada aquesta primera escalada encara vàrem tenir temps de fer les dues primeres tirades de la via Imma, que esta més a la dreta d'aquestes i que puja molt aprop de la via Esther.
La primera tirada te encara molsa negre a la roca però és força interessant. La segona només serveix per apropar-nos a la darrera tirada, que no vàrem fer per falta de llum.

El Mingo a la primera tirada de la via Imma.

Segona tirada de la via Imma.

Per rapelar vaig utilitzar el sistema que em va ensenyar el Mingo de plegar les cordes i baixar portant-les penjades a l'arnés metres es van desfent. Trobo que aquest sistema és molt interessant per vies com aquestes, a on la verticalitat queda molt sovint retallada per trams arrampats, i per tant a on cal anar llençant i desembolicant la corda contínuament .

2 comentaris:

Mingo ha dit...

Va ser una tarda molt ben aprofitada.
Fins la propera

Jaumegrimp ha dit...

Aquestes tardes encara dónen molt de sí! bon sistema aquest del Mingo per evitar embolics de corda tot baixant...