19 de maig 2011

Escalada nocturna.





Aquest dimecres varem tornar a fer una escalada nocturna amb lluna plena però, la lluna, no la varem veure per enlloc !! .
Durant tota l'escalada ens varem estar preguntant a on cony era la lluna i na va ser fins que marxàvem de Montserrat i havia fet un Km amb el cotxe que la vaig poder veure, gran i lluminosa com era d'esperar. Suposo que les agulles i/o els núvols que teníem més a l'Est ens la tapaven, però encara ara no ho acabo d'entendre, je je je.
Al final va ser una escalada nocturna amb llum de frontal a la via Om mani padme hum de l'agulla de l'Arbret.
Abans, metre esperàvem que arribés el Toni, vam fer una de les variants de l'aresta Brucs de la Maquina de Tren i he de confessar que a mitja tirada, per poder superar una panxa, hi ha un pas molt finet que a mi em va costar molt.
També vam fer l'Aresta Brucs de la Podrida i, tot i que com diu el nom de l'agulla te trams de roca podrida, és una via que val la pena de fer (potser perquè va ser re- equipada amb bolts que la fan menys expo).

Una bona ressenya de la via Om mani padme hum la trobareu al bloc de l'Eduard

En definitiva va ser una agradable tarda/nit d'escalada en companyia del Toni i en Lambert, que només es va veure estroncada pel fet de no poder gaudir de la llum de la lluna i haver d'escalar amb els frontals.

En Lambert escalant a la Màquina del Tren

En Toni iniciant l'escalada nocturna quan encara hi havia una mica de llum.



En Lambert escalant en la foscor

Iniciant la darrera tirada.

Els tres noctambuls !!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

enhorabona per la nocturna, quina enveja!!!, tot i que ahir hagues pogut venir, estava una mica rebentat, dilluns escalant i dimarts al pirineu,ahir vam fer platja.
Miquel

Parce ha dit...

Que curiós. Jo també en vaig fer una a St. Llorenç de Montgai i la Lluna també hem va fer el salt, jeje!!

Parce

Jaumegrimp ha dit...

Renoi Joan, quina mania amb les nocturnes! amb el que m'agrada clapar a mí!! no em feu cap enveja, tot i que dic que algun dia us acompanyi, més que res per provar-ho que ha de ser divertit això de no veure on vas....

Joan Baraldes ha dit...

Ei Parce, jo encara ara n o entenc perquè no la vam veure !!
Jaume, jo prefereixo anara dormir tard que llevar-me d'hora, je je je.
el dia que ho provis t'agradarà

salut i a tibar