6 de set. 2012

"variat" de cap de setmana

Aquest cap de setmana amb la família vam fer un variat d'activitats de muntanya.
El dissabte a la tarda anàvem a Coll de Pal i, amb un vent molt fort i fred, varem pujar a sopar al Niu de l'Àliga per després baixar, sense necessitat de frontals, amb la llum de la lluna plena.
Aquest excursió, que es fa en 1 horeta, la hem fet nombroses vegades i ja és una tradició familiar.
Enguany el vent fred ens va amargar una mica la pujada ja que, tot i anar abrigats, ens va castigar de valent. A la baixada, després d'haver sopat, tot i que el vent bufava igual de fort i la temperatura era de -3ºC, ens ho varem prendre amb més filosofia i l'espectacle de la llum de la lluna ens va fer agradable la tornada al cotxe.
Tot baixant en cotxe a Bagà, 4 llebres i una parella de cabirols van creuar la carretera tot fent més emocionat la nit i la tornada a casa.

Diumenge pel matí amb la Neus varem anar a caminar pels voltants de Gòsol i després de dinar ens varem acostar a Vallcebre per fer una de les vies ferrades de la zona. Roques de l'Empalomar
És una ferrada molt ben equipada i bonica però, la gran quantitat de gent que hi havia i els crits que feien, la van deslluir una mica.

Arribant a Coll del Pal

Arribant a la carena amb les darreres llums del dia

Un bon sopar ens fa oblidar el fred de la pujada i no pensar en el que tindrem a la baixada.

Iniciant la ferrada

A les verticals plaques finals