25 de jul. 2016

Sant Llorenç i Camarassa



Aquest dissabte no tenia gens clar que pogués escalar, un dolor lumbar em feia temer que no podria fer-ho. Per sort el Josep Estruch m'havia demanat si sortiriem i es va apuntar a venir amb nosaltres, de manera que si jo finalment no podia escalar, el Toni tindria company de cordada.
Vam anar a Sant Llorenç de Montgai pensant-nos que hi hauria nuvols i que no faria massa calor. Al arribar-hi vaig demanar als companys que abans de posar-nos en el diedre Vidal Farreny fecim per començar  una via molt fàcil (Per la canalla) per tal de veure com responia la meva esquena.
La Vidal farreny comença amb una tirada no gaire difícil, però la segona tirada te un pas desplomat que jo vaig haver de fer en Ae, mentre que el Josep el va fer molt bé en lliure.
Veient que la calor començava a apretar, vàrem decidir anar a la presa de Camarassa per poder escalar a l'ombra. Allí varem escalar el puro per la via Jopuma entrant per la directa Gutierrez.
Finalment una matinal ben aprofitada.







1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Doncs per tenir mal d'esquena encara vau escalar prou!! amb aquesta calor se't deuria escalfar ràpid !