10 de març 2019

La Pepa , La Mariquita i la Yolanda Cortés.








Aquest dissabte vàrem puja a l'Abella de la Conca per escalar les dues vies que fa uns anys que vaig obrir amb en Toni i que en Pani el Jordi i el Joanet no havien escalat encara.
Comencem a escalar, en Pany i jo la via Yolanda Cortés i el Jordi i en Joanet la Pepa. La intenció era que un cop fetes les vies canviaríem de via.
Jo estava encara en mig d'un procés gripal i em vaig cansar més del que em pensava i quan vam acabar la nostra via, vam decidir rapelar les dues ultimes tirades, les més dures i interessants, per pujar darrera dels companys per la via la Pepa, però una cordada del Maresme, en Jordi i l'Assunció, també l'estaven fent, així que decidim fer un llarg flanqueig fins a trobar la via Mariquita Perez i escalar les dues darreres tirades d'aquells via.
Vies equipades amb trams a on hi ha poques i allunyades assegurances, i a on ens anirà bé portar friends i cintes llargues per incrementar les assegurances.