28 d’oct. 2019

vies "t'Estimo" i " Je t'aime"








Aquest dissabte ens trobem varies cordades a la Codolosa per escalar aquestes dues vies que es troben a la part més oriental de la Codolosa, ja dins del torrent de Santa Caterina i abans del primer tram en que el torrent està equipat amb una corda i cable.
Les vies estan equipades amb parabolts i ens caldrà portar 10 i 13 cintes.
Descens amb un rapel de 35m.
Les reunions equipades per rapelar.
I toca l'ombra fins les 12:30
Bona roca que millorarà encara més amb les repeticions

4 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Bones vies han sortit, sí senyor. El Torrent m'ho he mirat al mapa i a aquesta zona es diu paret de la Font Seca, mes amunt com em vas dir Torrent de Santa Caterina.

Unknown ha dit...

Em fet les:via laietana 18 d'octubre, t'estimo i je taime, molt boniques i entretingudes,enhorabona al o als aperturistes.A la dreta de la je taime em vist via nova,sabeu nom i ressenya??

Unknown ha dit...

Demano disculpes,ja qu'el comentari d'ahir no vaig posar què som Florenci Macias(jo)i Jesús Martínez de Terrassa.
Salut i montanya.

Unknown ha dit...

El pasad diumenge 9 d'agost,em repetit
via layetana 18 octubre,l'em Gaudí força.
Salut i Montanya.Florenci i Jesús.