15 d’ag. 2020

El Padró dels Quatre Batlles

Avui hem anat a fer una excursió curta i molt agradable. Sortim de casa tard i a les 10:30 arribem a l'aparcament de l'estació de Tuixent la Vansa.

Aquí trobareu el track
Sortim de l'aparcament de l'estació d'esquí de fons tot resseguint la pista que passa per davant del refugi. una estona més tarda deixem la pista i seguim un corriol que marxa per dins el bosc tot fent drecera, i que ens permet admirar el gran pi vell, arribem de nou a la pista i pugem suaument fines el prat llong i ja podem veure al fons els tele esquis del Port del Compte, tombem a la dreta després del refugi del pastor i comença la forta pujada que ens menarà a la Tossa Pelada tot seguint una ruta molt ben marcada de raquetes, i tot seguit baixem una mica per pujar al Padró dels Quatre Batlles a on hi arriba una pista apte per cotxes TT.
La tornada la fem al principi pel mateix camí pel que hem pujat tot evitant tornar a pujar a la Tossa Pelada, per després desviar-nos a la dreta i anar a buscar la ruta de les raquetes que al final ens porta directament al cotxe per un gran talla-focs.