29 de gen. 2023

Codolosa Est. Cirerer D'arboç i Desacatament

 



Aquest dissabte amb en pany anem a la Codolosa cercant el sol i a raser del vent fred del Nord. Decidim fer un parell de vies curtes ja que la meva lesió del braç encara no em deixar escalar em comoditat.
Comencem per la via Cirerer d'Arboç, que jo vaig obrir ara fa uns anys, i després de rapelar, veiem que a la seva dreta hi ha l'inici d'una via que te per nom Desacatament i ens hi posem.
Aquesta via te poques assegurances i per tant algun friend ens anirà bé per pujar més segurs.
Les dues reunions tenen només un parabolt sense anella... i per tant ja veiem que no la podrem rapelar. A la R.1 es pot reforçar amb una olivera petita que hi ha al costat. La R.2 ens la saltem i en Pany va a buscar la R.2 de la via Cirerer d'Arboç que és per on tornarem a rapelar.


>En Pany a la segona tirada de la via Cirerer d'Erboç

Inici de la via Desacatament





Inici de la segona tirada



1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Com va la lesió Joan ? NOsaltres vam pujar a La Pastereta i llàstima del vent....a la canal del Cirerer bufava gaire?