2 de juny 2024

Paret del pont. "Via normal" sortida per la "variant Godoy" i "lo gall llop" (2 tirades)

 








Aquest dissabte , amb en Jordi Puig i en Joanet anem a Sant Llorenç de Mongai. Aparquem abans del pont i no tenim clar quina via fer, així que ens enfilem a la feixa i anem passant per sota de totes les vies que estan identificades molt bé amb unes pedres molt ben treballades. Felicitacions als autors.

Finalment decidim començar repetint la via normal i un cop a la R.2 faig un flanqueig d'uns 10 m. tot passant per diverses reunions, fins a trobar una pedra que indica que per allí comença la variant Godoy. Com que jo la desconeixia decideixo que acabarem la via per aquesta variant que resulta ser molt maca.

Un cop a la R.3 decidim fer dos rapels i baixar fins la feixa per arribar-nos més a l'esquerra de l'inici de la via normal a on comença la via "Lo gall llop"

La primera tirada és molt guapa i anant de segon em surten amb lliure els passos de 6a. però al tibar de les preses, com que estic tocat de l'espatlla, el dolor em torna a molestar.

La segona tirada és un flanqueig amb roca boníssima i agradable de fer, que ens deixa a sota el desplom de la tercera tirada.

Ja son a prop de les dues i la calor ja es fa notar i el meu mal d'espatlla també, així que proposo als companys deixar aquesta tirada a on caldrà tibar de valent per un altre dia i anar a fer la cervesa al bar per celebrar el meu aniversari.

Matinal ben aprofitada.