Jo he retocat aquesta ressenya segons la nostra percepció subjectiva.
Avui he pujat amb en Xavi Solà i en Jordi Martínez a Berga, a cercar l'ombra a la zona de l'Esquellot.
Hem començat per les tres vies de la dreta a on la dificultat, especialment de la Tal Farràs, ens ha semblat que hi ha un pas de 6a.
Pel que fa a la via Toga, hi hem trobat força herba i sorra a les preses, fruit d'una esllavissada que hi ha hagut a sobre de la Reunió.
La darrera via ha sigut la Saratoga que l'hem fet en top rope i que en Jordi se l'ha tret neta.
A les 11 hi ha entrat el sol a la paret i hem plegat cordes i cap el cotxe.
Salut i escalar.









Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada