25 de juny 2026

"L'esquellot-3"

 


Jo he retocat aquesta ressenya segons la nostra percepció subjectiva.

Avui he pujat amb en Xavi Solà i en Jordi Martínez a Berga, a cercar l'ombra a la zona de l'Esquellot.

Hem començat per les tres vies de la dreta a on la dificultat, especialment de la Tal Farràs, ens ha semblat que hi ha un pas de 6a.

Pel que fa a la via Toga, hi hem trobat força herba i sorra a les preses, fruit d'una esllavissada que hi ha hagut a sobre de la Reunió.

La darrera via ha sigut la Saratoga que l'hem fet en top rope i que en Jordi se l'ha tret neta.

A les 11 hi ha entrat el sol a la paret i hem plegat cordes i cap el cotxe.

Salut i escalar.