9 de juny 2010

En moto buscant pistes per fer en btt

Aquest dissabte vaig sortir amb el Joan amb moto. El Manel em va deixar la seva i varem anar a seguir pistes que jo volia conèixer per després ferles amb la btt.
La moto és com una joguina, lleugera i potent, però cal saber-la portar si no te la vols fotre per barret. Jo com que era la primera vegada que l'agafava i per tant no en se, vaig ser prudent i no varem tenir cap ensurt. El Joan no va poder fer trialeres però ens ho varem passar molt bé fins que les motos es van mullar al passar la riera i es van parar !!!
Sort d'uns altres motoristes que ens van ajudar i, després de 45 minuts de treballar sota una intensa calor, varem poder engegar-les de nou i tornar acalorats però contents a casa.





Talamanca al fons.

Ara als peus de Talamanca, en l'indret a on les tropes catalanes que lluitaven contra el Borbó l'any 1714 van aconseguir la darrera victòria contra l'exercit espanyol.



Moltes gràcies per l'ajuda !!!!

1 comentari:

Gatsaule ha dit...

Joan, no t'ho agafis malament, però això està absolutment prohibit. Si et pillen els Rurals són 300 €.... La llei d'accés motoritzat al medi natural és plenament vigent!