29 de juny 2010

Equipant a Malanyeu



El dia 24, Festa de Sant Joan, vaig covencer a la Neus perquè m'acompanyés a Malanyeu per assegurar-me mentre jo obria la primera tirada d'una nova via.
La via tindrà 80m, està situada 10m l'esquerra de la via de la Carla i no crec que passi del Vº, però l'estic obrint des de baix i això m'agrada, ja que la de la Carla i la Neusnidó les vaig obrir des de dalt.
La primera tirada ja està oberta, està entre el IV+ i el V, te 40m i està assegurada amb 4 parabolts. Hi he deixat una corda fixa per facilitar-me l'accés per quan trobi el moment i el company per equipar la segona tirada que em permetrà arribar a dalt.

Equipant la primera tirada de la via

Gràcies Neus.

Aquest divendres vaig tornar a Malanyeu i aquesta vegada em van acompanyar la Neus i la Carla. Em pensava que podria acabar d'equipar la via però, un tram molt vertical a la segona tirada em va obligar a fer uns passos d'artificial i això em va enlentir.
Finalment vaig instal.lar una reunió a 10 o 15m per sota del cim i varem deixar-ho per un altre dia.

La Carla preparada per assegurar-me.

El pany de la paret per la que puja la primera tirada.

La Carla escalant la 1a. tirada.

7 comentaris:

joan asin ha dit...

Joan al finat et vas sortir amb la teva,eh!!!. No ho dubtis les vies obertes per baix son les que et porten més satitfacció.

Llorenç ha dit...

Com diu en Joan, es una sensació mlt maca el obrir la via per sota...es una forma molt guapa de descobrir la via! anims!..

Però encara queda paret a Malanyeu? je je je

Joan Baraldes ha dit...

Si, obrint des de baix és més maco i de tant cercar la manera de pujar, acabes assegurant menys, je je.
Encara queda algun pany de paret interessant però més facilet per obrir.
Serà una via d'iniciació.
salut i a tibar

Jaumegrimp ha dit...

Veig que això d'equipar us està agradant! gràcies per la feina i a veure quan ens arribem a Malanyeu i ens fas d'anfitrió de les teves vies.

Gatsaule ha dit...

De fet, obrir sempre es fa per sota, les altres són equipades. I tens raó, et concentres en pujar i només poses material quan està una mica bé o te la comences a jugar en serio. Enhorabona per trobar encara lloc on obrir alguna cosa!

JAUME ORS ha dit...

... dons a veure si aviat la podem anar a fer i el grau convidarà a fer-la !!! Quan tinguis la resenya ... ja saps !!!

Joan Baraldes ha dit...

.