25 de set. 2010

Caminant amb la lluna plena


El dimecres d'aquesta setmana vàrem escalar de nit i aquest dissabte, amb la família i 4 amics, vàrem pujar a sopar al Niu de l'Aliga ( Tosa d'Alp) per després baixar amb la llum de la lluna plena.
Aquí trobareu el track d'aquesta excursió, que té l'especial característica que et permet reposar i/o menjar entaulat i a cobert dalt del cim, en concret al Refugi del Niu de l'Aliga.
Aquesta excursió l'hem fet moltes vegades, a l'estiu, a l'hivern, amb sol, de nit, amb neu, amb boira... i sempre té alguna cosa d'especial i mai ens cansem de repetir-la i d'acompanyar-hi a amics i coneguts.
A la 6 de la tarda, quan ens vàrem trobar tota la colla per pujar amunt, uns núvols molt negres i carregats de pluja descarregaven cap el Berguedà. Jo, veient el panorama, els vaig proposar d'anar cap a Montserrat i deixar el Pirineu per una altra ocasió. El Toni, però, va dir que ja tenia coll avall pujar a la Tossa i que hi anéssim a veure com ens ho trobàvem.

Al arribar a coll de Pal feia molt de fred, hi havia boira i plovisquejava una mica.

La boira, el vent i el fred ens va acompanyar tota la pujada.

Un cop al refugi, ens escalfàvem al costat de la llar de foc.

Amb la gana ja feta, esperàvem el sopar !!

Tota la colla a la taula.


Baixant, la boira i la pluja havien desaparegut i la lluna va il.luminar -nos tota la baixada

Hi havia tanta llum que ningú va obrir els frontals, Jo fins i tot vaig perdre el meu sense adonar-me'n !!
Excursió molt recomanable

2 comentaris:

joan asin ha dit...

Joan estàs d'un llunàtic pujat, je,je. Records

Gatsaule ha dit...

Què tal el sopar? Un dia vam estar a punt de quedar-nos-hi a dinar, però ens va semblar que el tema de la restauració era un desastre i vam passar d'esperar-nos....

Perquè la idea no és dolenta, jo només ho he fet a la Mola.