4 de maig 2015

Caminant per Riglos

Aquest pont de l'1 de maig vam anar a Jaca a resseguir el camí de Sant Jaume, els uns a peu i jo amb la btt vaig fer en dues etapes des de Somport fins el Puente de la Reina i tornada a Jaca, però abans vàrem passar per Riglos per fer una caminadeta al voltant dels mallos tot resseguint la transitada " ruta circular a los mallos"
La ruta comença amb una forta pujada d'uns 300m de desnivell que ens va fer suar de valent i acaba fent una baixada més progressiva per entrar per l'altre costat del poble.
Aquí trobareu el track.

Una passejada molt maca que et permet tenir unes vistes espectaculars dels mallos i del seu entorn. Fàcil i molt ben marcada, en dues hores de caminar tranquil està feta.

Deixem el cotxe a l'aparcament i comencem a caminar.

Espectacular vista al peu de l'església de Riglos.

La pujada fins el mirador és forta.

Al fons veiem les ziga zagues que fa el camí pel que pugem.

Un cop a dalt, el mirador ens permet tenir una visió general i espectacular de la comarca.