12 de maig 2023

via " Martinetti"

ressenya amb la graduació que a mi m'ha semblat i que és molt subjectiva....

Des de fa unes setmanes, que ja estic jubilat, puc sortir força sovint a escalar i això es nota en la confiança un cop ets a la paret, però hi ha alguna cosa que no acaba de cuadrar-me, cada vegada trobo les vies més difícils del que recordava. Anys endarrere havia fet la Martinetti varies vegades i tot i que hi recordava alguns passos difícils aquesta vegada l'he trobat molt difícil. 

A la segona tirada ja hi ha un pas en el que cal apretar de valent i que jo no graduaria  només IV+

A la tercera tirada, el pas de sortida de la reunió per mi es un V+ i la resta no afluixa gaire, tenint en compte que les assegurances estan molt separades. Jo l'he trobat més difícil que la darrera tirada

La Quarta tirada torna a tenir un pas molt difícil de V+ o més, i en canvi la resta ja es fa molt bé.

Bé, deu ser l'edat..... però res em sembla fàcil,

Salut i a escalar.

primers metres de la via.

En Jordi a la segona tirada.

Arribant a la R.2

Tercera tirada, mantinguda i difícil.


En Jordi a la tercera tirada.

Darrers metres de la via.





1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

La Martinetti no és una via fàcil Joan, almenys per mí. A més segur que les preses que abans eren abrasives ara estan relliscoses....