26 d’oct. 2023

Vies "Escorpí" i Èlia"

Ressenya base treta del blog d'en Joan Prunera

Ressenya del blog d'en Joan Asín

Avui he tornat a Malanyeu, i aquesta vegada acompanyat de la Cris, per fer aquestes dues vies.

Remarcar que les xapes dels primers parabolts de les vies Escorpí i Guillem, que havien sigut robades fa unes setmanes i que jo havia reposat, han tornat a ser robades...coses que no s'acaben d'entendre.

Les dues vies estan equipades i només ens caldran cintes exprés.

La R.1 de la via Èlia és ideal, per la seva comoditat, per rapelar si es baixa per la Francesc Suñol ja que evita fer-ho des de la seva R.1 que està penjada de la paret.

Un cop a la R.3 de la via Èlia, continuem per la dreta, sense pujar a la placa, tot fent una tirada que ja havíem obert fa temps, i queda una darrera tirada amb un pas molt atlètic de 6a.(o Ae) i una via de 4 tirades.

Salut i a escalar.

Inici de la via de l'Escorpí.

Arribant a la R.2. Es fa en una bon replà a on hi conflueixen 4 vies. La Francesc Suñol, Amics de Malanyeu, Èlia i Escorpí.

Inici de la Tercera tirada de la via de l'escorpí.

Inici de la segona tirada de la via Èlia. la via Francesc Suñol marxa en diagonal a l'esquerra.

La tercera tirada de la via Èlia des de la R.2 que coincideix amb la R.2 de la Francesc Suñol.

Darrera tirada de la via Èlia. en marcada diagonal a la dreta per sota la placa. La R.4 es fa en un arbre de la cresta. Abans hi havia una reunió amb parabolts però algú la va robar i xafar.....