15 de set. 2014

Dues vies a agulles




La tarda del dimecres passat amb el Joan Asín vam anar a agulles a fer aquest parell de vies. Jo la Vacances frustrades ja l'havia fet un dia molt fred i humit,  i em va quedar una sensació estranya amb la roca de la primera tirada, així que aquesta vegada la vaig tornar a repetir amb el sol de mitja tarda i em va agradar molt més.
Un cop al cim només cal caminar uns 20m per arribar a la segona via era nova per a tots dos. Comença amb un metres fins i un flanqueig que et fa passar per una llastra que acull un formiguer que es va esverar quan vaig tocar la llastra. Quan hi va passar el Joan va patir un atac furiós de les formigues i feia gràcia veure com se les espolsava amb una ma i s'agafava amb l'altre a la roca !!!
La segona tirada és molt vertical. La podreu apurar en funció del vostre grau. La darrera també te uns passos molt dificils que es poden superar en A0.
Per baixar va fer un rapel fins el coll amb les bessones i vam baixar per la canal de la vesant Oest.
Material: Per les dues vies únicament cal portar unes 10 o 12 cintes.

 !a. tirada de la via " Vacances Frustrades"

 El Joan superant l'A0 de la 2a. tirada.

 Inici del flanqueig de la 1a. tirada de la Hallo Harry. Amb la llastra del formiguer a la ma !!

 El Joan a la 2a. tirada.

 Un cop superats els passos d'A0 de la 3a. tirada.

Practicant la "V" que faríem l'endemà a Barcelona.
I, Inde, Independència !!!!!