19 de set. 2023

vies "Joan's" i "Campions"

 


Ressenya d'en Joan Asín



Aquest dilluns a la tarda vaig anar amb en Xavi Solà a la Codolosa. La temperatura ideal, a l'ombra de la tarda, ens va deixar escalar d'allò més bé.

Aquestes dues vies, ja clàssiques de la Codolosa, les vàrem obrir amb en Joan Asín ja fa una dotzena d'anys i no fa mandra repetir-les perquè tenen trams de roca molt bona.

>Vàrem començar per la via Joan's i només vam fer les dues primeres tirades ja que la darrera te un desplom en Ae. que ens va fer mandra escalar.

Amb un sol rapel de 50m arribem al terra i ens posem a la via campions. Jo hi vaig tornar a deixar un pont de roca a la primera tirada, que quan la vaig obrir hi era i algú havia tret.

Així mateix vaig deixar-hi un pont de roca a la segona tirada que també algú havia tret.

Molt de compte amb la gran llastra de la tercera tirada, fa una mica de fresa pensar que pot caure quan hi puges a sobre.

Amb un rapel de 60m no arribem a peu de via, ja que hem de des grimpar un parell de metres, però es fa sense problemes.

Tot i que les dues vies estan equipades, per la segona tirada de la via Joan's ens cal un friend petit al sortir de la R.1 i un de gran uns metres mes amunt.

Salut i a escalar


Inici de la via Joan's